Warm en heel veel wind,

13 mei 2015 - Belorado, Spanje

Hoi luitjes, nou dit was weer een dagje van maar liefst 90 km, zeer zeer warm, en de laatste 20 km tegen de wind, we hebben er van gesmuld, nu voor de eerste keer voel ik mijn kuiten, nu ik op mijn bedje lig. We zijn vanmorgen weer vroeg vertrokken uit Logrono, via Navarrete, Najera, Cardenas, Badaran, Villar, St Domingo, Leiva, naar hier in Belorada, waar we om 17 uur aankwamen, In St Domingo hebben we een dorpsfeest bijgewoond en meteen gegeten, om in het heetst van de dag niet te fietsen, Zeer veel kuitenbijters waren er. Druivenstreek, maar ook zeer veel Bonen en Graan wordt hier verbouwd, en de laaatste 20 km was alleen maar doordouwen, bijna een lang recht stuk weg met bulten, we zijn er tig keren van af gemoeten voor effe bij te komen. Maar het zijn er weer bijna 100 km. De rustdag heeft ons goed gedaan, daarom ging het vandaag prima in het byzonder met Wim. We zijn nu weer in een Pelgrims hotel, dus weer een beetje behelpen, maar wel gezellig kletsen met andere fietsers en lopers uit de hele wereld, we hebben nu wel beide een onderbed dus we hoeven niet te klauteren, is ook goed voor de kuitjes !!!!. We gaan nu wat eten en dan vroeg het bed opzoeken, morgen melden ze iets minder warm weer, maar de wind zal blijven, dus hoever we morgen komen lezen jullie morgen wel weer.  Doeii  Doeiii

1. Ton van de Steeg:
    Hallo Henk en Wim,
    Bewondering voor jullie doorzettingsvermogen !!
    Zeer warm,wind tegen en dan nog bijna 100 km. Respect !!
    Rust lekker uit,strek de kuiten en slaap straks lekker met een 'slaapmutsje'....Hier alles okee. Sekses verder... Hermy Ton
  2. Piet Manders:
    13 mei 2015
    Het stuk in de bergen is pittig, maar jullie hebben allebei een goeie conditie als je op het eindpunt bent....
    Groetjes
    Piet Manders
  3. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Hartstikke fijn dat het zo goed gaat, ondanks de kuitenbijters, wind en warmte hebben jullie er weer van genoten. En zijn jukkie weer een stukje dichterbij je einddoel. Gezellig lijkt me om met al die "wereldpelgrims"te kletsen en diverse verhalen te horen.
    Rust goed uit en morgen weer een fijne dag.
    Buen Camino
  4. Angelique:
    13 mei 2015
    Hoi Henk en Wim; mooi om te lezen dat het goed gaat!
    Lieve groeten van ons
  5. Lex en Gerrie:
    Hola Peregrinos Hollandais....
    Toen we elkaar laatst in Gennep spraken vertelde ik dat jullie met Pinksteren zeker in SDC zouden zijn.....
    Als jullie zo door fietsen zelfs eerder......
    Wie had dat gedacht .
    Maar het allerbelangrijkste is dat jullie Genieten van ELK moment en dat is zooooooo'n mooi gevoel !! Ik ken het dus al bijna 3 jaar en dat
    blijft ook zo...dat kan en durf ik jullie te garanderen.
    En dat gevoel dat ga je koesteren en delen met meer mensen.
    Ik heb het geluk dat ik nu als voorlichter bij het Genootschap in Utrecht dit gevoel kan delen en kan overbrengen op aspirant Pelgrims en dat is heel mooi werk .
    Ik wens jullie een zeer mooie voortzetting van jullie Camino en hoop dat we de mooie momenten binnenkort samen kunnen delen bij een heerlijke Spaanse wijn....