Wat een Kathedraal

14 mei 2015 - Burgos, Spanje

ja, vandaag vroeg op de fiets, vanuit Belorado, via Villansur, cerraton, Barrios, Arlanzon, naar Burgos waar we om 13 uur aankwamen, dus maar een ritje van 60 km gewoon wat minder vandaag, we wilde hier in Burgos rondkijken. Weer in Pelgrims hotel met 24 mannen en vrouwen op de zaal. Weer een winderige dag, maar gelukkig niet meer zo warm, en zoals voortaan elke dag, de kuitenbijters natuurlijk. We zitten nu op 2125 km, hebben nog te gaan 540 km, ons streven is met Pinksteren in Santiago te zijn.dus nog een gemiddelde van 65 km, maar er zitten nog erg flinke bobbels in. We gaan nu eten, en vanavond nog ter kerke in de Kathedraal die boven alle andere gebouwen uitsteekt, en al van verre te zien was, hoever en waar we morgen uitkomen is morgen weer te zien, met ons gaat het in ieder geval uitstekend, en of het weer nog meewerkt dat weten we ook nog niet. Groetjes en tot morgen.  doeiii  Doeiii

1. Nel Wagemans:
    14 mei 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Gemiddeld 65 km is goed te doen voor jullie en als je zo doorgaat haal je Santiago met gemak met Pinksteren. De kathedraal van Burgos al van ver te zien herinnert mij aan de pelgrimage van Lex, want die zag de kathedraal ook al van verre.
    Weer met allerlei nationaliteiten in het pelgrimhotel zeker, dat is communiceren in vreemde talen en met "handen en voeten", Maar pelgrims begrijpen elkaar gauw heb ik begrepen. Fijne avond en morgen weer een mooie dag.
    Groetjes van mij, ik vind het knap wat jullie doen, chapeau!
  2. Mieke:
    15 mei 2015
    Hartstikke fijn Henk (en maatje) dat de reis zo voorspoedig verloopt, maar bovenal dat jullie er zo'n plezier aan beleven.
    Henk je lang gekoesterde wens begint werkelijkheid te worden, dit alles na gedegen voorbereidingen.
    Sukses en veel plezier met de laatste loodjes.................

Hartelijke groet,
    Mieke