Toch nog net niet.

20 mei 2015 - O Touro, Spanje

Lieve Familie en Vrienden, ja we hebben bewust gekozen voor nog een tussen landing voordat we morgen ons Doel zullen bereiken. Vanmorgen vertrokken vanuit  Palas de Rei, via Saa, Orosa, Leboreiro, Melide, Varelas, Vilar do Monte, Lema, Arzura Muina, Touro, waar we al om 13 uur zijn aangekomen we logeren in een Casa, een verbouwde 18de Eeuwse zeer landelijke boerderij, erg mooi en nu zijn we nog de enigste gasten, maar tis ook nog vroeg. De route was vandaag weer zeer kuitenbijterig we hebben 46 km gefietst, en het was ook 46 km omhoog en omlaag, tussen de 8 en 10 0/0. Het weer was niet bijster goed zelfs motregen en koud, maar dat is niet ongewoon hier in de bergen. Wel een Nederlanse fietster gesproken die al begin April is vertrokken, dus wij doen het nog niet zo slecht. Gisteren middag bij toeval ook nog een kapel bezocht, wat toch wel voor ons zeer emotioneel heeft getroffen, door de muziek en ook door wat we de afgelopen weken allemaal hebben meegemaakt. Tja ons Doel, SANTIAGO de COMPOSTELE is nu nog maar een paar km verder, rond de 25 km, hoe daar weer de ervaring en indrukken zullen zijn dat zullen we morgenavond via deze reislogger aan jullie schrijven, maar een ding kunnen we nu al opschrijven, wij 2tjes zijn zo trots op ons eigen, dat is niet uit te drukken in woorden, het is te mooi voor woorden. Tot morgen als we het hebben geflikt.  Doeiiiiiii. Doeiiiiiiiii

1. Ton van de Steeg:
    Henk en Wim,
    Wij wensen jullie alle succes en emotie.
    Respect voor jullie prestatie. De groeten aan Jacobus !!
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Hermy en Ton.
  2. Francie:
    20 mei 2015
    TOP,TOP,TOP alle respect voor jullie en ja het zal emotioneel zijn morgen bereid je daar maar op voor, heel veel sterkte ermee! Lieve groet Francie.
  3. Francie:
  4. Trudy en Gerard:
    Lieve Wim en Henk
    Helemaal top geniet morgen en neem een heerlijke borrel .
    Vele gr Trudy en Gerard
  5. Piet Manders:
    20 mei 2015
    Henk en Wim, morgen veel succes met het behalen van je einddoel, Santiago de Compostella.

Groetjes
    Piet Manders
  6. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Dan morgen op je gemak naar Santiago, geniet van jullie aankomst daar. En trots.... dat mogen jullie beslist op jezelf zijn. Hartstikke goed. Het zal morgen ook weer een emotionele dag worden, dat hoort erbij na zo'n sportieve prestatie. Laat het maar over je heen komen en probeer gewoon te genieten.
    Alle goeds, lieve groet en een buen Camino.
    Nel
  7. Minet:
    20 mei 2015
    Dag Henk en Wim, wat een geweldige prestatie! Ik hoop dat er morgen nog een hele bijzondere ervaring bijkomt als jullie Santiago bereiken. Heb met Jan en Mia afgesproken dat we er samen eentje op drinken als jullie er zijn! Warme groet van ons, & liefs, Minet
  8. Toos en Frits:
    20 mei 2015
    Henk en Wim. Nu nog de laatste lootjes. Komt goed. Henk, als ik jouw enthousiaste verhalen lees, dan word ik een beetje jaloers, maar wie weet. Ook bekruipt mij de angst, dat jij Heijen voor Spanje gaat inruilen. Hèjje wört d'r è.cht nie mojjer op zonder ow. We zien elkaar binnenkort beslist. Groeten Frits en Toos.
  9. Els:
    21 mei 2015
    Alle goeds voor de laatste etappe en wat een geweldige en bijzondere Pinksteren voor jullie! Om nooit meer te vergeten!
    Groetjes, Els
  10. Rob en Marga:
    21 mei 2015
    Wat zijn jullie TOPPERS. Geweldig jullie doel bijna bereik, dit gaat zeker samen met blij gevoel maar ook met emotie.
    Super helden geniet van de laatste etappe.

Warme groetjes Rob en Marga