Viva La France.

20 april 2015 - Cambrai, Frankrijk

jaaaa na een super fietsdag, met heelllll mooi weer, zijn we in Cambrai Frankrijk. Een ritje van 75km,met een ontmoeting van loopster uit Leiden, weer 2 stempels erbij, eentje in Bels en eentje in Frankrijk. Jacobus hebben we weer bij ons, want vanaf vandaag ben ik weer 100 0/0 fit, en onderweg hoorde ik dat Wim zelfs 2 Christoffels bij zich heeft, dus kan bijna niet meer stuk. Vanaf Tournai zijn we wel 15km langs een kanaal gefietst op een Jaagpad zo naar de Franse grens, Rongy, Somain, Ramillies, naar Cambrai, waar we in een hotelletje zijn, rusten en douchen, misschien nog een wasje doen, en weer voorbereiden op de dag van morgen. Hopelijk minder kasseien als het laatste gedeelte vandaag. De weersverwachting is nog steeds erg goed, dus morgen weer om 9uur op onze trappers. dan zien jullie wel weer waar we zijn beland, en hoe de reis is verlopen. Doeiiiii

1. Angelique:
    20 april 2015
    Op naar Spanje!!! En wat een fijn bericht dat Henk weer helemaal fit is.
    Lieve groeten van ons
  2. Piet Manders:
    20 april 2015
    Hallo Henk, het fietsen heeft je goed gedaan samen met Wim.
    Veel succes verder met de tocht, op naar Santiago.

Piet Manders
  3. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Super en weer een eindje verder naar jullie doel. Fijn dat je mooi weer hebt, dat fietst wel zo lekker. Op de foto ziet het er heel ontspannen uit, al zal het ook wel menig zweetdruppeltje kosten.
    Geniet van jullie reis en fijn dat je weer 100% fit bent Henk.
    En met Jacobus en Christoffel in de buurt moet het goed gaan.
    Lieve groet en succes op de volgende etappe morgen. Ben nu alweer benieuwd naar jullie belevenissen.
  4. Jack & Anny.:
    Hallo Henk en Wim

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.
    Op naar de volgende mooie dag.

Groeten Jack & Anny.
  5. Minet:
    21 april 2015
    Dag Henk en Wim, fijn Henk dat je weer fit bent en genoeg PK's in de benen hebt. Angelique bracht mij op het idee jullie verslag te printen voor Jan en Mia, (had ik niet eerder aan gedacht Angelique). Mooie reis en veel inspiratie gewenst voor jullie beiden, liefs Minet