Verstoorde rustdag

25 april 2015 - Chartres, Frankrijk

Hoi allemaal, tja toch iets interessants, nou ja , niet zo leuk. Na een goede nachtrust en lekker ontbijt, gaan we de stad. Chartres in, we gaan naar de kathedraal, en ja in de kerk gebeurt het, Wim zijn Ipad wordt gejat, brrrr wat een ellende.Naar politie voor verzekering, nu geregeld. We hebben nu maar een Ipad waar Wim ook zijn reislog kan bekijken, alleen al zijn foto's zijn weg, wat natuurlijk het ergste is. Maar we laten onze reis niet vergallen door dit incident, morgen hebben we nog een rustdag, en Maandag gaan we er weer tegenaan.  Vannacht moest ik naar het toilet en wat hoor ik? Druppel de druppel, maar nu is het wat bewolkt maar droog. We maken er nog een mooie dag van, morgen hoop ik niet zo een naar bericht te moeten schrijven. Doeiiii allemaal

1. Ton en Annemie:
    25 april 2015
    Tjonge, bedevaartgangers die in de kathedraal worden bestolen.is even flink balen, was zeker erg druk op dat moment.
    Wat vonden jullie van de kathedraal,hij moet erg mooi zijn.
    Hier was het vandaag ook regenachtig en voor de aankomende dagen beloofd het niet zo best te worden.
    Hopelijk voor jullie gaan jullie de zon tegemoet.
    Nog een fijne dag morgen, groetjes
  2. Rob Driessen:
    25 april 2015
    Hallo Henk, als Wim Icloud heeft dan kan hij ze daar op terug vinden.
  3. Piet Manders:
    25 april 2015
    Hallo Henk en Wim, dit kan helaas gebeuren, nu missen we wel je foto's.

Verder heeft Frans Sinel en Pierre Hendriks een koninklijke onderscheiding in de orde van oranje nassau gekregen.

Groetjes en nog veel fietsplezier.
    Piet Manders
  4. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Wat vervelend is dat. En alle toestanden van aangifte etc. krijg je er gewoon bij. Zeker jammer van de foto's, maar ja, je kunt moeilijk terugfietsen. Maar ook positief: jullie laten je reis niet vergallen en dat is een goede instelling.
    Fijne rustdag morgen en maandag weer op weg naar Santiago.
    Lieve groet
  5. Minet:
    Dag Henk en Wim,
    wat vervelend, de kathedraal is wel de laatste plaats waar je verwacht bestolen te worden! Hoop dat jullie morgen -zondag- meer aan jullie rust toekomen. Groetjes, ook van Koos, Minet.
  6. Angelique:
    25 april 2015
    Eh wat vervelend! En inderdaad in een kathedraal....
    Denken jullie maandag nog wel even aan Koningsdag
    Lieve groeten
  7. Jack & Anny.:
    Hallo Henk & Wim.
    Nou dat is balen, waar je zoiets toch niet verwacht.
    Maak er vandaag maar een fijne rustdag van.
    Liefs jack & Anny.
  8. Theo en annie:
    26 april 2015
    Hoi Henk en Wim vandaag pas gezien dat jullie al lang vertrokken zijn internet storing alles lag er uit.wat een hoop km al afgelegd en veel gezien. En nu maar goed uitruitrusten voor de volgende etappe.succes Theo en annie
  9. Toos en Frits:
    26 april 2015
    Henk en Wim. Jaren geleden in Chartres de kathedraal bewonderd. Prachtig. Geniet verder met volle teugen. Jullie krijgen nog een prachtig traject voor de fietswielen. Henk, Hèjje zonder ow is saai. We hadden je gemist. Groeten Toos en Frits.
  10. Rob en Marga:
    26 april 2015
    Wat is dat balen, vooral de foto's.
    Charters en de kathedraal enkele jaren geleden ook bewonderd, wij waren toen ook op weg naar Santiago met de auto en caravan, door gebrek aan tijd(3 weken vakantie) en autopech helaas niet zover gekomen.
    Veel groetjes,geniet van de volgende etappe.
  11. Gerry en Jolanda:
    Hoi Henk en Wim,
    We hebben jullie reis steeds gevolgd.
    En dan bestolen worden in een kathedraal!Moet niet gekker worden.
    Jammer dat dit gebeurd en je hebt er zo'n gedoe mee he
    Maar gelukkig is dat opgelost en nu verder met genieten van jullie reis!
    Heel veel succes en plezier voor de komende tijd!
    Gr Jolanda en Gerry
  12. Family van den Berg:
    27 april 2015
    Oh, dat is idd balen, zeg!! Hopelijk lukt het dan toch nog om de foto's terug te halen (of de iPad zelf via allerlei manieren die op internet staan!?)
    In ieder geval goed dat jullie je eroverheen hebben gezet en met die extra zegening moet het zeker goedkomen!
    Succes met de voorzetting!