Op audientie bij de kardinaal

26 april 2015 - Chartres, Frankrijk

Onze tweede rustdag is weer bijna achter de rug, we hebben daar echt van genoten,het weer was er wel naar,namelijk een regendag, dus net goed gekozen de rustdagen, voor komende week melden ze wisselvallig weer, te hopen dat het met ons niet wisselvallig wordt !!!. Vanmorgen in de kathedraal naar de mis gegaan,( zonder Ipad ) !!!.wat ons verbaasde was dat er muziek en optocht was, er was een herdenking van de deportatie van de joden, We kregen een mis met 6 heren en de kardinaal ging voor, erg mooi allemaal, na de mis kregen we een handdruk van de kardinaal, toen we mededeelde dat we Santiogo gangers waren, zegende hij ons, en zou voor ons bidden   Tja nou moet het toch lukken, onze reis. Morgen gaat onze fietsreis weer verder, we willen Dinsdag of Woensdag in Tours zijn een afstand van 170km. Voor ons een makkie zou je zeggen, maar de bulten worden wel steeds moeilijker, maar we zien wel. Na de zegening en Jacobus ( die gisteren ook een vrije dag had ? ) en de Christoffels van Wim gaan we vol goede moed weer van start. Beste mensen allemaal nogmaals heelllll erg bedankt voor de leuke en opbeurende reacties die jullie geven. Vanwaar de volgende nieuwsbrief komt, dat zie je morgen wel weer.Doeiiiii

1. Ton en Annemie:
    26 april 2015
    Hoi Henk en Wim
    Wat leuk jullie verhalen en hoe bijzonder jullie ervaring vandaag met de kardinaal. Past helemaal in jullie reis.
    Op naar Tours, is ook een erg mooie stad,zijn wij er een paar jaar geleden geweest. Fietsen langs de Loire en wellicht komen jullie ook nog wat kastelen tegen.
    Welterusten en tot jullie volgend verhaal,groetjes