Nog hoeveel km te gaan ? Zie foto.

24 april 2015 - Chartres, Frankrijk

Hoi Allemaal, nu zijn we toe aan de rustdag of dagen, morgen stappen we zeker niet op de fiets we hebben nu een mooi hotel in Chartres en hebben voor 2 nachten  het bed betaald, de fietsbroeken liggen al in het water en de rest komt ook nog. We zijn vanmorgen weer om 9uur gestart met het doel om in Bourdonne te overnachten, want het zou een pittige tocht worden, en dat was het ook met stijgingen van 10 0/0, maar we waren al om 13 uur daar dus te vroeg, we hadden onze zinnen gezet op een rustdag in Chartres, dus effe kijken en we zagen dat er niet zoveel klimmetjes kwamen, dusssss fietsen maar, zodoende weer een dag van 89 km, maar wel morgen al rusten. Vandaag geen bijzondere dingen gezien of meegemaakt, alleen we zaten op een terras in Maintenon, en er komt een echtpaar bij zitten, die heel belangstellend informeerden naar het hoe en wat van ons, na alles verteld te hebben, begint die man te kletsen in Frans en Engels over vroeger en nu, er kwam geen eind aan, erg moeilijk te verstaan want zo goed ben ik ook niet in talen, maar ik kreeg toch te horen dat mijn Engels goed was. Hahahahaha, ik denk dat ie een borreltje op had. Het laatste gedeelte ging weer langs het water de Eure. Het was alles bijelkaar een mooie tocht onder minder zonnige omstandigheden, maar nog steeds geen drupje. Vanaf nu dus lekker met de benen hoog lekker ontspannen. Wie weet komt Perry nog langs om mijn nekje even te masseren wat wel nodig en zeer welkom is, maar om daar 800km voor te rijden, denk niet dat ie dat zal doen, en geef hem ook gelijk daarin.voor het geval dat, Perry we zitten in hotel Des Poemes De Chartres in Chartres. Hihihih. O ja wat de titel betreft op de schelp staat dat we nog 2000 km moeten, dus dit is nog niet ons laatste reisverhaal, maar voor deze week wel, misschien morgen een bericht wat we zoal gedaan hebben, als we het zelf interessant vinden, in iedergeval tot onze volgende trip, Zondag of Maandag.  Doeiiiiiiii.

1. Jack & Anny.:
    24 april 2015
    Hallo Henk & Wim.
    Een paar dagen rust hebben jullie wel verdiend.
    Nog maar een week weg en al 800 km. gefietst.
    Geweldig en nu maar even anders genieten.
    Doei doei Jack & Anny.
  2. Thea en theo:
    25 april 2015
    Hoi Henk en Wim. Heel verstandig om na 800 km je benen en achterwerk effe rust te gunnen.
    En genieten van moois in een mooie stad is ook heerlijk. Groetjes en toi toi voor het vervolg. Thea en Theo
  3. Geert:
    25 april 2015
    Hoi Henk en Wim.
    Knap hoor, al 800 km gefietst.Chartres, bekend van de kathedraal. De rustdagen komen als goede afwisseling.
    Ga zo door.
    groeten van Geert
  4. Geert:
    26 april 2015
    Hoi Henk en Wim.
    Net lees ik dat de iPad is gejat! In de kerk! Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Ongelooflijk. Triest dat de foto's weg zijn.
    Knap dat jullie niet door tegenslag klein zijn te krijgen.
    Jullie zijn kanjers. Maar die 170 km naar Tours gaan jullie toch niet in 1 dag afleggen??? Dat kan toch niet waar zijn? Groeten van Geert en Maja naast de persoonlijke mail die je misschien eerder hebt gelezen.