Aan de oevers van de Seine.

23 april 2015 - Les Mureaux, Frankrijk

Vanmorgen om rond 9 uur uit Clermont vertrokken, het was meteen raak, flink de heuvel op, wat verder de hele dag is geweest, een echte klimdag onze eerste deze reis, maar het was nog maar tot 10 0/0 stijging, heerlijke afdalingen, een keertje 55 km per uur, maar das te hard, voor beladen fietsen.Doen we ook niet meer. Bij de burgemeester van Marie De Cauvigny, een stempel gekregen, toevallig stond ie buiten.Verder naar Marines even pauze, met koffie en koek. Na een uur maar weer verder naar Oinville, maar daar was geen slaapplek, dus nog een 10 km verder naar Les Mureaux, waar we nu  in een Butget hotel gaan rusten. Wederom was het weer een fantastische fietsdag hele dag zon en weinig wind, daarom hebben we weer een dikke 80 km in de benen, incl het klimmen. Ja Jan het gaat niet zo snel als toen met de trein, maar dit is ook super, ongelooflijk nu we al een week gefietst hebben en ongeveer 700 km in de benen hebben, en eigenlijk nog niet moe zijn, ik denk dat Jacobus en Chistoffel met ons mee fietsen ook al zien we ze niet. We maken er nog maar een leuk avondje van. En dankzij jou Sjaak hebben we ook Hollandse muziek erbij, mensen dit was het weer voor vandaag, met de wens dat we elkaar morgen weer via dit medium treffen. Groetjes van ons beide

1. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Fantastisch, jullie gaan als een speer. Leuk om steeds te lezen hoe het jullie vergaat. En inderdaad: Jacabus en Christoffel zijn dicht bij jullie. Volop genieten, ik hoop dat het weer goed blijft.
    Lieve groet en veel succes op jullie Camino.
  2. Theo en Annet:
    Hoi Henk en Wim,
    Hartstikke leuk om jullie dagelijkse belevenissen te volgen, maar vooral te vernemen dat het allemaal goed gaat na de moeilijke start. Al 700 km in de benen en nog steeds prachtig fietsweer.
    Blijf genieten! Theo en Annet
  3. Wilmie:
    Beste Henk en Wim,
    Wat geweldig en fijn dat het jullie zo goed gaat. Het kan niet anders als dat Jacobus en Christoffel toch bij jullie zijn!
    Geniet van de mooie natuur, de mensen en van het fietsen natuurlijk.
    Veel succes weer voor de verdere tocht, groetjes van ons allen en tot een volgende keer,
    Wilmie
  4. Fiet en rob:
    23 april 2015
    Heerlijk, dat na de valse start alles nu in orde is. We genieten ervan, dat het jullie zo goed gaat en dat jullie er de goede moed in gehouden hebben! Blijf nog lekker lang gezond voort trappen en ons van mooie verhalen voorzien. We zullen jullie straks bij thuiskomst weer feestelijk onthalen. Hier gaat alles zijn gewone, zonnige gangetje. Veel succes.
  5. Ton en Annemie:
    23 april 2015
    Goh, Wim en Henk,wat leuk om jullie verhaal te lezen en jullie zo te volgen.
    Plannen jullie ook nog een rustdag in?of blijft het fietsen tot het
    Lijf of de fiets mankementen krijgt?
    Veel plezier weer morgen en groetjes vanuit een zonnig Gennep
  6. Henk en Tiny:
    24 april 2015
    Hallo Henk-Wim
    Wat mooi om jullie iedere dag te volgen.
    En al 700kmerop zitten We doen jullie dit niet na.
    Geniet van dit mooi land de heuvels en bergen!!!!
    Gr uit Afferden Henk en Tiny