Nee niet via Parijs

22 april 2015 - Clermont, Frankrijk

Dus geen foto onder de eifeltoren Tom, we zijn toch Pelerin, en die gaan niet naar de grote stad, die blijven op het platte land !!!. We zitten nu echt op het platte land, hoeveel dorpjes en groepjes huizen langs komen echt heel veel. Vanmorgen om 9 uur vertrokken uit Noyon, eerst de Kathedraal bezocht,stempel gehaald, en kaarsje laten branden, ja ja mensen.Vandaar zijn we via mooie routes in Compiene aangekomen ook weer een stempel in de pastorie gekregen, ja de pastoor heeft ook wel eens een vrije dag.In de stad maar meteen koffie met iets lekkers genomen, de vastetijd is ja voorbij  hihihihi. Vandaar zijn we weer langs kanalen en anderewateren naar ons doel gefietst en dat was en is. Clermont, hotel buiten de stad, dusals we nog wat willen zien moeten we nog even weer op de fiets vandaag, nou ja die 5km kunnen er nog wel bij.vandaag hebben we 81km afgelegd.Het weer is nog steeds erg mooi,als het zo blijft kent niemand ons meer terug, maar Lex weet wel beter. Mensen nogmaals heel erg bedankt voor de reacties, daar ben ik ontiegelijk blij mee, iedereen de groeten en tot morgen maar weer, Wim en Henk

1. Angelique:
    22 april 2015
    Oh heerlijk het Franse platteland! Bon, bon. Wessel en ik zijn in ons buurtje uit eten; koud!! Binnenzitten dus.
    Mooie verhalen van jullie; kijken er naar uit! Lieve groet van ons.
  2. Family van den Berg:
    Ha die Henk en Wim,
    wat zijn jullie toch goed bezig! En natuurlijk fijn dat jij, Henk, je weer beter voelt. Wel jammer dat we uiteindelijk jullie vertrek gemist hadden, maarre... ik heb al met Marga afgesproken... dat t-shirt komt wel bij jullie thuiskomst, haha!
    Veel plezier weer voor morgen en daarna...!
    Groetjes, Maike
  3. Minet:
    22 april 2015
    Dag Wim en Henk, ben erg onder de indruk van de afstanden die jullie afleggen. Leuk om jullie zo te volgen.
    Hartelijke groetjes ook van Koos, Minet.
  4. Thea en theo:
    Hoi saampjes,
    Bedankt voor jullie snelle reactie, het lukte ons niet op de camping om in te loggen.
    Fijn om te horen dat alles perfect verloopt en dat het met de gezondheid van Henk ook weer goed gaat.
    Wij sturen jullie heel veel warme groetjes en doen er nog een vleugje wind bij.