Tours- Dange-St Romain.

29 april 2015 - Dangé-Saint-Romain, Frankrijk

Tja ik weet nu geen mooiere titel voor dit verslag, we vonden het vandaag een niet zo mooie route, waarom zal je afvragen, eentonig met weinig moois, wel nog steeds die gele dekbedden, maar geen enkele druifstronk, dus gewoon eentonig, of wennen we al aan al het moois en zien het niet meer?. Vanmorgen uit Tours vertrokken via Soriny Bourg-Cocu, Ste-Maure de Touraine, Nouatre, naar Dange St Romain, een afstand van 65 km maar we hebben 82km in de kuiten gefietst je raad al waarom, jaaaaaa een paar keer niet goed uitgekeken ( hadden het ook zo druk met praten). Ook weer een loper achterop gefietst, valt op dat we er weinig zien, maar inderdaad Lex die lopen veelal een andere route. We fietsen nu al 11 dagen en nog geen druppel regen, dus Jacobus en Christoffel zijn met ons, want die houden ook niet van regen zegt men. familie, vrienden en bekenden de groeten maar weer, en tot morgen.  Doeiii  Doeiiii

1. Ton van de Steeg:
    Dag Henk en Wim,
    Zeer verwonderd dat jullie al zo ver op pad zijn,
    Wij wensen jullie een hele mooie reis per fiets naar Spanje.
    Heel knap ..alle respect..
    Trouwens, we hebben nog geen datum voor verhuizing.
    Heel veel groeten en alle goeds.
    Hermy en Ton
  2. Piet Manders:
    29 april 2015
    Niet te veel over regen praten want dan krijg je het toebedeelt.
    Verder veel fietsplezier ....
  3. Marita en Ronald en Miet:
    Hoi Henk en Wim,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en mee te beleven, behalve dan de strakke kuiten en de bezwete gezichten.
    Maar na zoveel trainen zal dat bij jullie wel meevallen.
    We wensen jullie nog veel fietsplezier toe!

Groetjes Ronald en Marita
  4. Gerda & Henk:
    Hoi Henk en Wim ,
    Leuk om jullie reisverslagen te volgen .
    Veel fietsplezier en nog een mooie vakantie .
    Gr Gerda & Henk
  5. Lex en Gerrie:
    30 april 2015
    Hallo Pelgrims van Jacobus de Meerdere, de Moren doder enz, enz.....

Tja, saaie dagen zijn er ook op de Pelgrimage..... net als in het " gewone" leven, maar dat drukt de pret niet weg!!
    Maar ik beloof jullie: zodra je in Spanje komt en op de Camino Frances fietst dat je dan van ELK moment GENIET!
    OOK de Km's langs de autowegen!!
    Maar jullie gaan lekker .
    Jullie zijn net 11 dagen onderweg en ik zag dat jullie , op de kaart, " dicht" bij de Historische Pelgrimsweg naar Santiago die ik gelopen heb zijn.
    Nl. Jullie zitten vlak bij Chatellerault dat , op de kaart , op een X aantal Km's afstand van Chateauroux ligt...op een lijn.
    Jullie na 11 dagen, ik op 2 mei na 45 dagen lopen........
    Kun je nagaan hoe goed jullie gaan
    Ik verheug me weer op het volgende verslag.