Een makkie

30 april 2015 - Poitiers, Frankrijk

Een makkie vandaag 58km, en ons doel bereikten we, Poitiers, Om 14uur al hier dus de tijd om uitgebreid te vermaken. Vanuit Dange St Romain vertrokken via het beroemde fietspad langs het spoor, op en af was maar smalletjes hoor, naar Ingrandes  Antran, Chatellerault, Moussais, La Verne, St Georges, kwamen we in Poitiers aan. In Chartellerault natuurlijk de Jacobs kerk bezocht, zie foto, nu weten we het zeker Jacobus fietst ook met ons mee.Wel wat stevige klimmetjes maar dat zijn we gewend. Zonder omwegen vandaag!!!! Goed he. Op dit moment regent het, dus wat zal het morgen zijn? We zien wel. Morgen gaan we richting de kust, dat is een iets vlakkere route dan landinwaards, Ook hier weer we laten ons verrassen, zoals zovele dingen bijna elke dag weer voor iets bijzonders zorgen. Het gaat ons nog steeds erg goed, geen pijn bibsje of weet ik wat voor kwaaltjes, gewoon erg goed. We kijken zelfs wel eens de huiskamer van Tineke en Sjaak in. Ooo je hier snurkt er al eentje naast me. Groetjes en hopelijk tot morgen.  Doeii  Doeiii.

1. Toos en Frits:
    30 april 2015
    Henk. Fantastisch. Wij genieten mee en zijn zelfs een beetje jaloers, maar wie weet. Poitiers is toch de plaats waar Karel Martel de Moren tegenhield waardoor we ook nu nog in Heijen een katholieke kerk hebben? Groeten Toos en Frits
  2. Ton van de Steeg:
    30 april 2015
    Mooi toch,zo'n fietstocht door het Franse land !!
    Met veel plezier lezen wij jullie reisverhalen. Genieten !,
    Echt trots zijn wij op jou, Henk, maar ook op Wim,die we zeker nog wel eens zullen ontmoeten.
    Fiets lekker door.. Groeten Hermy Ton
  3. Family van den Berg:
    30 april 2015
    Fijn om te lezen dat het jullie zo goed gaat! Ga zo door!!
  4. Ger en Carla:
    Hallo Henk en Wim,
    Zijn door middel van Thea en Theo op de hoogte gebracht van jou blog. Sindsdien lezen wij ook jullie reisverhaal. We vinden het best knap dat je het "avontuur" aangaat, maar met je metgezel moet het gewoon lukken. Succes morgen, we laten wel weer iets horen. Gr, Ger en Carla
  5. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Fantastisch die reisverhalen van jullie. Ik merk uit de verhalen dat jullie genieten. heel fijn en goed om te lezen. Jullie vorderen gestaag het einddoel en ik ben ervan overtuigd dat jullie dat ook gaan halen.
    Op richting kust morgen, even wat vlakker dat is wel fijn want straks komen er nog fikse klimmetjes.
    Veel plezier morgen en Buen Camino,
    groetjes en ik kijk alweer uit naar jullie volgend verslag.
  6. Minet:
    Dag Henk en Wim,
    Fijn te horen dat de reis zo voorspoedig verloopt! Geniet ervan. En voor morgen: ¡Vaya con Dios!
  7. Angelique:
    1 mei 2015