Van gele Dekbed naar de Druiven trossen in wording.

28 april 2015 - Tours, Frankrijk

Hoi Mensen, ja van de immens vele gele Koolzaad velden, fietsen we nu tussen de Druivenranken, weinig blad nu en nog geen druif zien hangen !!!! Maar ze zullen beslist wel komen, net zogoed als wij in Santiago !!!. Vanmorgen vanuit Vendome vertrokken via Marcilly, Ambloy, Villechauve naar Chateau-Renault, waar we gerust hebben met koffie en .... tja nu van onze eigen centen. Vandaar ging het met steeds meer klimmetjes naar Reugny en Chancay naar Tours waar we nu onze nacht doorbrengen, de Kathedraal hebben we al aangedaan de stad al een beetje verkent het eten smaakte ook al weer geweldig, nu onze leuke dagelijkse Internet bezigheden en morgen willen we beginnen aan ons tweede deel van onze Reisatlas, deel een is vandaag vol gefietst, ja we hebben er bijna de eerste 1000km opzitten, het tweede deel ongv 700km. gaan we morgen aan beginnen. Nog iets leuks, we waren ergens effe de route kwijt, we vroegen aan een passerende Madammeke die ook op de fiets was ze draait om en zegt kom maar achter me aan dan komt het in orde, en jawel na een kleine kilometer fietsen, ik hoorde ze wel wat zuchten, want het ging ook wat heuvel op kwamen we weer op onze goede route, met een Merci Beaucoup, en een zwaai van ons 3en zijn we hier in Tours aangekomen. Tot morgen maar weer, vanwaar dat zien jullie wel. Doeiii  Doeiii

1. Toos en Frits:
    28 april 2015
    Henk. Het gaat de goede kant op. Je straalt de goede fietshouding uit. Toos en ik verheugen ons nu al op je verhalen bij terugkomst. Frits.
  2. Lex en Gerrie:
    29 april 2015
    Hoi Henk en Wim:
    De reactie is er al maar.....
    Die staat bij de reactie's van de foto's
    Mooie kathedraal trouwens, lijkt, qua voorfront, op de kathedraal van Reims.
    Gr. en Buen Camino
    Lex