Stranding in Heijen

11 april 2015 - Heijen, Nederland

tja wat moet ik eindelijk schrijven, na deze bittere pil ? De laatste dagen ging mijn conditie achteruit maar met behulp van mijn huisarts dachten we het te kunnen oplossen, maar helaas het ritje van Nijmegen naar Heijen bleek al te veel. Een beetje wind deed al de das om, in Mook heeft Wim al beslist dat we niet verder zouden fietsen dan Heijen.hier was het ontvangst commitee aanwezig met vlaggen en al. Ja hou het dan maar droog. Maar ik laat mijn medicatie eerst goed zijn werk doen, en dan gaan we kijken wanneer het wel kan. Dus nu effe geen reisvehalen van mij, maar wie weet volgende week wel. Ik wil jullie super bedanken voor de geweldige reacties die we gekregen hebben op onze reislogger, dus hou hem in de gaten daar staat weerop wanneer de volgende poging ondernomen zal worden. Heel veel groeten van Wim en Henk.

1. Geert:
    11 april 2015
    Henk en Wim, inderdaad een forse bittere pil voor jullie op de eerste dag. Daar heeft niemand rekening mee gehouden en jullie zelf natuurlijk al helemaal niet. De regenbuien vandaag maakten het ook al niet leuker dan gisteren. Gelukkig hebben jullie in Heijen wel een vertrouwde haven. Heel veel beterschap Henk. Hopelijk kunnen jullie snel verder. Misschien wilde de geest sneller dan het lichaam.
    Alle begin is moeilijk. Kop op. Je kunt ook heel nuchter zeggen: Het eerste stuk van de hele reis zit erop!
  2. Ton en Annemie:
    11 april 2015
    Tjonge is dat even flink balen voor jullie.
    Nou,ziek maar goed uit ,nu lig je nog in een vertrouwde omgeving en niet in een krakkemikkig pensionnetje.beterschap
  3. Jeanette en Peter:
    11 april 2015
    Tjonge tjonge wat een domper voor jullie. Geef het maar even de tijd en luister goed naar je lichaam. En dan hopen wij dat jullie binnenkort echt kunnen vertrekken. Wij houden de site in de gaten. Veel liefs Jeanette en Peter .
  4. Lex en Gerrie:
    11 april 2015
    Gisteren was je reactie toch wel optimistisch Henk!!!
    Ziek eerst maar goed uit, dan kun je straks nog beter van jullie reis genieten! Jacobus wacht op jullie!
    Groetjes van ons 2tjes
  5. Minet:
    11 april 2015
    Wat een tegenvaller voor jullie. Henk eerst goed opknappen, gezondheid gaat boven alles. Liefs Minet
  6. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,

Jammer voor jullie. Eerst lekker opknappen Henk en dan weer verder. Ik snap dat het een tegenvaller is, maar ziek op reis is ook niks. Groetjes en ik hoop dat jullie snel kunnen vertrekken.
    Groetjes
  7. Nel D:
    12 april 2015
    Pechvogel...knap maar goed op!
    Groetjes Nel D
  8. Theo en annie:
    12 april 2015
    Hoi Henk wat een tegenvaller voor jullie .wordt maar eerst goed beter dat is nu even belangrijker heel veel groetjes en beterschap Theo en annie
  9. Theo en Annet:
    13 april 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Wat een pech!
    Hopelijk word je snel beter en kunnen jullie alsnog deze geweldige reis gaan ondernemen.
    We gaan jullie volgen.....hartelijke groeten!
    Theo en Annet
  10. Henk en Tiny:
    Hallo Henk en Wim .
    We hebben van Els het mail adres gekregen wat een onderneming.Maar wat een pech om nog niet te kunnen vertrekken .Maar dat komt allemaal goed hopelijk kunnen jullie snel de reis hervatten .
    We wensen julie heel veel succes We volgen jullie ,en Henk voor jou een spoedig herstel Gr van Henk en Tiny
  11. Ton van de Steeg:
    14 april 2015
    Wat een pech ziek maar goed uit
    Groetjes uit cuijk
  12. Tiny:
    Hoi Henk,
    Hoi Henk,
    ik was weer eens te laat met succes wensen en nu lees ik dit! Wat 'n pech, maar ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. En dan natuurlijk 'n prachtige mooie reis. Fijn dat we je kunnen volgen op deze manier.
    Heel veel beterschap en groeten
  13. Thea en Henk Janssen:
    16 april 2015
    Hoi Henk en Wim.
    Wat een pech, veel sterkte .
    Henk en Thea Meerlo.