Gezonder op pad

16 april 2015 - Heijen, Nederland

Jaaaaaa we beginnen morgenochtend aan onze 2de etappe van de fietstocht naar Santiago.  Nu de pilletjes en pufjes hun werk gedaan hebben, gaan we er voor. Dus vanaf morgen zijn we weer volgbaar op deze Site. We hebben er echt zin in.

1. Minet:
    16 april 2015
    Dat is goed nieuws!! Weet niet of ik jullie morgenochtend uit kan zwaaien maar wil jullie wel heel veel succes wensen en vooral: geniet er van samen! Warme groet, ook van Koos & liefs Minet.
  2. Angelique:
    16 april 2015
    Geweldig nieuws!! Fijn voor julle!
    Lieve groeten
  3. Lex en Gerrie:
    16 april 2015
    Super nieuws Wim en Henk!
    Nu dan een goede reis gewenst: Buen Camino
  4. Jeanette en Peter:
    16 april 2015
    Dat is mooi nieuws. Wij wensen jullie heel veel succes en we volgen jullie. Groetjes Jeanette en Peter.
  5. Tom, Sarah & kids:
    16 april 2015
    Een hele goede start gewenst! Veel plezier!
  6. Nel Wagemans:
    Super!!!
    Henk en Wim, een hele goede en mooie reis wens ik jullie.
    Heel veel plezier en ervaringen om nooit meer te vergeten. Geniet ervan. Alle goeds en Buen Camino op de fiets.
    Groetjes
  7. Gerry en Jolanda:
    16 april 2015
    Wij wensen jullie heel veel succes!We blijven jullie volgen.
    Geniet van deze mooie trip!
    Groetjes Jolanda en Gerry
  8. Gerda & Henk:
    17 april 2015
    Wim en Henk wij wensen jullie een onvergetelijke tocht.
    Groetjes Gerda & Henk
  9. Henk en Tiny:
    Henk en Wim .
    Wij wensen jullie heel veel fiets plezier.
    Wij volgen jullie .
    Gr Henk en Tiny
  10. Sjaak & Tineke:
    17 april 2015
    Jammer, jullie vertrek vanmorgen net gemist. Zo, en nu vol goede moed op weg..... Het weer lijkt in elk geval niet tegen te werken. We zijn uiteraard benieuwd naar jullie eerste reiservaringen!
    Groetjes, Sjaak & Tineke.
  11. Wilmie:
    Hoi Henk en Wim,
    Gelukkig Henk dat je je weer beter voelt! Is deze 2e start goed verlopen en tot Breda kunnen komen?
    Voor jullie beiden wensen wij alle goeds, een mooie fietstocht met hele fijne ervaringen en heel veel plezier!
    Groetjes, Wilmie
  12. Jan Hermsen:
    Halo Henk,
    Gelukkig ben je weer opgeknapt.
    Met die gezegende fietsen gaat het beslist lukken. Volgende keer moeten jullie jezelf ook maar eens laten zegenen, kan nooit geen kwaad.
    Bon voyage et beaucuop de plaisir.