Vertrek zaterdag 11april

28 maart 2015 - Heijen, Nederland

ja zeker over 14 dagen is het zo ver, dan willen we gaan fietsen. Hopelijk kunnen jullie ons volgen via deze site. Ik zie wel of het lukt, laat effe weten !!

1. Wim:
    29 maart 2015
    Hoe staan de zaken ervoor?
    De voorbereiding verloopt gestaag?
    Ben al een beetje zenuwachtig.
    Tot hiernaast!
  2. Henk:
    29 maart 2015
    Nu we alles geregeld hebben, geen zenuwen meer, wat mij betreft gaan we morgen al.
  3. Sjaak & Tineke:
    Henk en Wim,
    Op de dag van jullie vertrek zijn we helaas met vakantie. We kunnen jullie dus niet uitzwaaien. Mochten we jullie komende week niet meer zien: veel succes met de laatste voorbereidingen en vooral een héél geslaagde reis!!!
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    We zijn benieuwd!
  4. Lex en Gerrie:
    29 maart 2015
    Super dat we jullie zo kunnen volgen! Succes met de laatste voorbereidingen! Namens Lex:Voorpret is ook pret!
    Geniet er maar goed van!
    Lex zou zo terug willen.....we kijken nog vaak foto's en lezen en praten vaak over DE REIS!
    Zijn heeeeeeeel benieuwd naar jullie verslagen!
    Groetjes en Buen Camino
  5. Angelique:
    29 maart 2015
    Wij zijn komend Paaswekend in Heijen; zou leuk zijn om mekaar te zien!
  6. Thea en theo:
    29 maart 2015
    Wauw, wat een geweldige onderneming.
    Samen fietsen naar Santiago.
    Wat zal dat een avontuur worden.
    Trappen, heeeeeeel veel kletsen, lekker genieten van de natuur,mooie dorpjes,af en toe een wijntje,leuke mensen ontmoeten.
    En dan samen de eindstreep halen.
    Een fijne reis,
    Theo en Thea.
    Theo en Thea.
    Wij wensen jullie heel veel fietsplezier .
  7. Family van den Berg:
    Ha Henk en Wim,
    wat leuk, een reisblog van jullie fietstocht! Wij gaan jullie verhalen ook zeker volgen!
    Succes met de laatste voorbereidingen en veel plezier op de reis!
  8. Geert:
    Nou Henk en Wim.
    Het aftellen is begonnen. Wij kunnen ons goed voorstellen dat jullie moeilijk kunnen wachten tot 11 april!
    Maar het komt elke dag dichterbij.
    Succes met de laatste voorbereidingen en wij blijven jullie volgen.
    Groeten van Maja en Geert
  9. Dré en Rita:
    Hallo Henk en Wim,
    We gaan jullie zeker volgen,maar eerst zien we elkaar nog
    zaterdag a.s.
    Dan gaan we na afloop van onze wandeltocht alvast toosten
    op jullie fiets avontuur.
    Groetjes Dré en Rita.
  10. Nel Wagemans:
    Hoi Henk,

Heel leuk om je te kunnen volgen. Heel veel genieten onderweg en samen met Wim veel beleven. Succes, er zullen ongetwijfeld ups en downs zijn, maar via dit medium kunnen we jullie ondersteunen.
    Ik ben ook heel benieuwd naar jullie reisverhalen.
    Alle goeds en een hele fijne reis.
    Groetjes,
    Nel
  11. Jan en Riet:
    Hoi Henk

We wisten wel, dat je "Boze" plannen had, maar we waren het al weer helemaal vergeten. Wij denken met 3 dagen wandelen in het Westerwald een hele prestatie te leveren! Maar dat valt in het niets tegen zo'n superfietstocht naar Santiago. Henk en Wim, we wensen jullie een heel fijne en voorspoedige trip.
    Heeeeel veeeeel succes.

Riet en Jan
  12. Rob en Marga:
    31 maart 2015
    Hoi Henk en Wim,

Plannen maken, voorbereidingen, trainen...en dan is het bijna zover.
    Geweldig 2700 km genieten door cultuur en natuur.
    Erg leuk om jullie te volgen via deze reisblog.
    Wij wensen jullie een fijne tijd en veel succes..... is het startpunt vanuit de Kasteelstraat dan komen wij jullie uitzwaaien.
  13. Wilmie:
    31 maart 2015
    Hoi Henk,
    Wat leuk dat we jullie mogen volgen via jouw reisblog, daar hebben we bij Lex toen ook zo van genoten! We zijn dus heel benieuwd naar jullie reisverslagen.
    We wensen jou en Wim heel veel succes, fijne weken, een fantastische reis en geniet er maar van.
    Veel groetjes
  14. Theo en annie:
    3 april 2015
    Hoi Henk leuk om je te kunnen volgen op site we wensen je heel veel mooie fietsuren geniet van alles wat je ziet we vinden het leuk om een beetje mee te mogen genieten.we wensen je hele fijne weken samen met Wim groetjes Theo en annie
  15. Jack & Anny.:
    3 april 2015
    Hallo Henk & Wim.
    Ja hoor het is gelukt we kunnen je aan.Het aftellen is begonnen
    en de voorbereidingen zijn in volle gang.
    Wij vinden het geweldig en fijn dat we het kunnen volgen.
    Heeeeeel veeeeeel succes.
    Groeten
  16. Jeanette en Peter:
    6 april 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Spannend hoor! Nog een paar dagen en de grote tocht kan beginnen. Wij vinden het fantastisch om jullie te volgen. Wij wensen jullie dan ook heel veel succes ! Groetjes Jeanette en Peter.
  17. Jeanette en Peter:
    6 april 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Spannend hoor! Nog een paar dagen en jullie gaan aan de grote tocht beginnen. Wij vinden het fantastisch om jullie te kunnen volgen. Wij wensen jullie dan ook heel veel succes. Groetjes Jeanette en Peter.
  18. Mieke:
    7 april 2015
    Nou Henk, het is dan bijna zover.............alle goeds en een "behouden vaart" toegewenst.
    Jullie vertrekken aanvankelijk om je doel (Compostella) te bereiken, maar mogelijk worden jullie gaandeweg "pelgrims/Jacobijnen"
    BUEN CAMINO !
    Mieke
  19. Ton en Annemie:
    9 april 2015
    Hoi Henk en Wim ,heel veel plezier met jullie enorme tocht.
    Een makkie zoals jezelf denkt nu de fietsen zijn ingewijd? ik hoor wel hoe het met de zadelpijn is, ik kom geen billen insmeren hoor.
    Wij vinden het leuk om jullie te volgen, groetjes Ton en Annemie
  20. Nel D:
    9 april 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Wat een geweldige onderneming. Enorm veel succes.
    Groetjes Nel D
  21. Hennie en Marlies:
    10 april 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Heel veel succes en plezier. We gaan jullie reisverhalen zeker volgen want we hebben zelf ook zulke plannen zodra we stoppen met werken.
  22. Jan Hermsen:
    10 april 2015
    Hallo Henk en Wim,
    De weersvooruitzichten zijn prima, dus starten maar!
    Jammer dat er geen noorderstorm komt, dan hoefden jullie ook nog niet te trappen, maar je kunt niet alles hebben.
    Goede reis. Ik volg jullie.
    Jan
  23. Sjaak & Tineke:
    11 april 2015
    The final countdown: gezien het weer gaan we er blindelings van uit dat de start zodadelijk zal plaatsvinden of misschien al plaatsgevonden heeft. Alle goeds en moois toegewenst.
    Sjaak & Tineke.
  24. Henk:
    11 april 2015
    Lieve allemaal,
    Over een half uurtje gaat onze reis van Nijmegen via Heijen
    naar Breda en verder beginnen.ondanks wat lichamelijke
    problemen gaan we er na een behoorlijk rustige nacht tegenaan
    Bedankt allemaal voor de geweldig opbeurende reacties.
    Geweldig dank dank Groetjes tot vanavond. Doeiiiiiiiiiiii