Mooie dag

6 mei 2015 - Belin-Béliet, Frankrijk

weer 94 km verder over prima fietspaden, geweldige natuur, ook nog veel zee en zand, vanaf Lacanau, Le porge, Grand Crohot Oceaan, zijn we het land ingetrokken naar Ares, Andernos, Biganos, Minos , Salles, en nu in Belin-Beliet, in klein motelletje.Gweldige dag met heel mooi fietsweer, zo mogen ze alle zijn !!!! We hebben gewoon genoten, wel weer 10 km teveel gefietst door mij schuld, tja ook wel eens voorkomen. Alle paden waren vlak de afgelopen dagen, maar vanaf morgen gaan onze ruggen krommen, en de kuiten zullen gespannen moeten zijn, weer een ding waar we echt met veel plezier naar uit zien, vandaag geen bijzondere gebeurtenissen, maar dat zal anders worden als we weer het land verder ingaan. De laatste dagen was gewoon de aanloop naar het echte zullen we maar zeggen, morgen zien jullie wel weer hoe het is verlopen.  Doeiii Doeiiii

1. Piet Manders:
    6 mei 2015
    Jullie hebben wel beter weer als hier, storm, mooi weer, harde regen....
  2. Ton van de Steeg:
    Mooi weer voor jullie,gelukkig ...Hier bar en boos..
    Maar we denken toch maar dat het mooie weer ooit komt.
    Wim en Henk heel veel sterkte en hou de ruggen gekromd en de kuiten strak..fietsen maar..
    Hermy en Ton
  3. Nel Wagemans:
    Hallo henk en Wim,

heel fijn om te lezen dat het jullie goed gaat en vooral dat jullie van de tocht genieten. Houden zo! Het mooie weer geeft jullie ook vleugels. En dan nu op naar het "echte" werk zoals je schrijft. Veel plezier en alle goeds. Met Jacobus op de bagagedrager moet het zeker lukken.
    Groetjes en Buen Camino
  4. Angelique:
    6 mei 2015
    Op naar de klimpartijen dus
  5. Gerda & Henk:
    7 mei 2015
    Hoi Henk & Wim ,
    Erg leuk om jullie zo te volgen met de fiets, krijg je zelfs op De Smele weer zin om op onze stalen ros te gaan.
    Fijne reis , Gr Gerda en Henk
  6. J.v.d.Bungelaar:
    7 mei 2015
    Hoi Henk en Wim.
    Wij weten niet hoe ver jullie nu zijn omdat wij maar af en toe kijken naar jullie reisverhaal. Wij hopen dat alles nog goed gaat met jullie, en ook hopen wij dat het weer een beetje mee wil werken. Bij ons is het af en toe zeer slecht. Wij wensen jullie nog veel plezier en blijf fit en gezond.