Hoi we zien de......

8 mei 2015 - Carresse-Cassaber, Frankrijk

vanmorgen uit Mezos vertrokken, via Castets, ja Lex hier hebben we even een andere route genomen, op advies van onze gastheer afgelopen nacht, Cluquetardit, Dax, Cagnotte, Peyrehorade, naar hier in Carresse, waar we onze slaapplek weer gevonden hebben, weer een geweldig mooie trip  door de natuur, de eerste echte kuiten spanners, van begin tot eind de zon, en je ziet zo veel onderweg en als je dan zit te schrijven weet je niet meer hoe en wat, maar in elk geval, heellll veel, en te mooi voor woorden.En dan het mooiste natuurlijk, ja we zien de Pyreneeen, nog een 90 km en we zitten in Spanje, dus morgen en Zondag lekker klimmen, maar ook wel dalen, voor de goede orde, we gaan het makkelijkste gedeelte van de berg nemen, dus Frits er hoeft niet zoveel gebeeje te worre, (maar kom wat wat vaker in een kerk als thuis).Vandaag ook weer een Zondag voor de Fransen, dus ook weer geen vrachtverkeer op de weg, wat wel zo fijner is. Zo hebben we vandaag weer 88 km in de benen zitten, die leggen we nu weer ten ruste, voor de tocht van morgen, tja wederom waar het einde daarvan zal zijn dat weten we nu ook nog niet, en dat lezen jullie dan morgen wel weer, De groeten uit een zonnig en warm Carresse,  Doeiii  Doeii

1. Henk:
    8 mei 2015
    Even een opmerking nu we echt gaan fietsen kan het zijn dat we een keer geen Internet hebben, dus ook geen verslag, jammer dan.
  2. Thea en theo:
    Toppers over de top,
    En wie sjeest er met de fiets door de bergen?
    Dat zijn Henk en wim op hun stalen ros
    Zelfs door geen Sjaak en Tien meer in te halen
    wat zullen die hier van balen.
    Heel veel liefs, T enT.
  3. Ton van de Steeg:
    8 mei 2015
    Chapeau, Henk en Wim. Hoedje,petje af !!
    Zet de beste beentjes voor en laat ze lekker rusten,als je naar beneden vliegt..(doe wel voorzichtig !!)
    Hier ook mooi weer en ook wij genieten volop..
    Tot in Spanje !! Hermy en Ton
  4. Jan Hermsen:
    Hallo Henk en Wim,
    Met verbazing volg ik jullie reisavontuur.
    Ik merk wel dat jullie er echt plezier aan beleven. Fijn!
    Jullie conditie moet onderhand wel top zijn, want jullie schrijven erover alsof de hele tocht maar een fluitje van een cent is. Jullie fietsen beslist ook met twee vingers in de neus tegen de Pyreneeen op. En de vierdaagse stelt ook al helemaal niks meer voor.
    Is de Tour de France misschien nog een uitdaging? Gr. Jan
  5. Toos en Frits:
    8 mei 2015
    Op naar de Pyreneeën. Ook de wat meer makkelijke weg zal een kuitenbijter zijn. Lekker licht trappen en de blik op oneindig. Gaat beslist lukken. Vloeken kan af en toe ook wat helpen Henk. Santiago komt in zicht. Groeten Toos en Frits
  6. Lex en Gerrie:
    9 mei 2015
    Pelerins , goede "morgen"
    Als jullie dit lezen is het ook voor jullie ochtend .....
    Nog heel FF en dan weer een grens " geslecht" ... De Spaanse en dan zijn jullie " Peregrino" en dan...... Fietsen jullie met meerderen " de weg" die we : Camino Santiago de Compostela" noemen...
    Jullie genieten al bina 3 weken en dan wordt het
  7. Lex en Gerrie:
    9 mei 2015
    Dat ging dus mis....
    Dan wordt het dus buiten " normaal" genieten ook emotioneel genietenmet al die lopende of fietsende Perrgrinos die jullie tegen komen onderweg of op rust/ slaapplaatsen ... Albergues ...
    Geniet van elk moment en ik spreek jullie graag over een " tijdje" wat je dat gedaan heeft en nog steeds leeft bij jullie...
    Dat wordt een mooi moment!!