Weer zo een super dag

17 mei 2015 - Cacabelos, Spanje

.Ja mensen, we hebben de berg verslonden, het ging ons beide geweldig op en af, super gewoon alweer 71km verder, het viel ons mee we hebben dik 2 1/2 uur geklommen, en de afdaling ging wel erg hard, moet nog effe naar mijn remblokjes kijken.Het weer werkte ook weer mee, heel de dag zon met geen wind, rond 25 gr. Als je berg op gaat heb je nog wat te kijken,en wat is het dan mooi om je heen, en die vergezichten ongelooflijk dat we dat met onze fietsjes allemaal mogen, en vooral kunnen meemaken. Nu komt ons einddoel toch wel erg kort bij, voor morgen melden ze weer warm 30+ dus morgen maar weer vroeg op pad. Vanmorgen zijn we uit Astorga vertrokken via El Ganso, Rabanal del Camino, Foncebadon, Acebo, Ponferrada, Cacabelos waar we nu zijn, wederom de wasjes en ons eigen. Kuitjes en Voetjes laten rusten en maar weer voorbereiden op de dag van morgen, die ook weer heftig lijkt te worden, hoe en waar we terecht komen lezen jullie morgen wel weer. Doeiiii  Doeiiii.

1. Toos en Frits:
    17 mei 2015
    Henk en Wim. Nu het einde nadert, wordt het natuurlijk spannend. De inspanningen worden beloond. Nog even doorzetten en genieten van al het moois. Toos en Frits.
  2. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    Ik was er een paar daagjes tussenuit en heb nu de verhalen gelezen van die dagen. Super... hoe jullie gaan en genieten. Steeds dichter bij het einddoel. Wat een prestatie van jullie. En jullie boffen ook geweldig met het weer, heel fijn.
    Voor morgen weer een hele goede dag met veel mooie momenten.
    Lieve groet van mij en buen Camino,
    Nel
  3. Francie:
    17 mei 2015
    Goed mannen en het einde nadert,volhouden!
    Maar weer genieten morgen en fijne avond,lieve groet Francie.
  4. Jack & Anny.:
    Hallo Henk.
    Nog een paar dagen en jullie hebben het doel bereikt.
    Het kan volgens ons niet meer stuk.Wij zijn trots op jullie.
    Nog even volhouden.
    Groetjes Jack & Anny.
  5. Jan en Riet:
    Hoi
    Vandaag weer een knap staaltje fietsen laten zien. Geweldig. Als jullie zo doorgaan moet je binnenkort de grote klok van de kathedraal al horen luiden; of hoor je die nu al iedere dag in jullie hoofden?
    groetjes Riet en Jan