We zijn er

21 mei 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

We zijn er

Deze foto werd gemaakt op 21 mei 2015 in Santiago de Compostela, Spanje met een Apple Ipad Mini.

1. Lex en Gerrie:
    21 mei 2015
    Geweldig Henk en Wim!!! Gefeliciteerd!!!
    Ik voel weer helemaal de emoties van Lex in 2012 en ook van mij toen we samen in 2013 de laatste etappe vanuit Pedrouzo liepen en op het plein aankwamen. Kippenvel!!! En in de kathedraal......maar ook al die pelgrims die binnenkomen!
    We zullen vanavond vast en zeker een wijntje drinken op jullie goede aankomst in Santiago! En we zijn super benieuwd naar jullie verhalen als jullie weer terug zijn. Geniet er nog volop van de komende dagen! Groetjes!
  2. Jan Hermsen:
    21 mei 2015
    Hallo Henk en Wim,
    Om in Tour de France-termen te spreken: Wat mij betreft hebben jullie de gele trui en de bolletjestrui verdiend. En het feit dat jullie al ruim 40 jaar niet meer in aanmerking komen voor de witte trui (voor het jongerenklassement) maakt jullie prestatie nog groter.
    Groeten Jan
  3. Wilmie:
    22 mei 2015
    Beste Henk en Wim,
    Dit was ik nog vergeten: heel hartelijk dank voor jullie prachtige verhalen en foto's en vooral bedankt dat we jullie hebben mogen volgen en deze schitterende fietstocht hebben mogen meebeleven!
    Lieve groetjes en genieten van de resterende dagen in Santiago, Wilmie