Jacobus heeft weekend

2 mei 2015 - Saint-Jean-d'Angély, Frankrijk

ja mensen gisteren, vandaag en morgen hebben we geen hulp van Jacobus of wie dan ook, de sluisdeuren worden hier 3 dagen niet gesloten dusssss  Vanmorgen droog uit Lezay vertrokken via Melle, Paizay, Asnieres, St Lege, Aulnay, Nuaille naar St Jean d' Angely.  Waar nu weer alles hangt te drogen, we kwamen hier aan bij het hotel, nou met onze natte klamotten werd de hotelbaas helemaal niet vriendelijker, heeft zelfs gezorgt dat we op kamer geen Internet hebben, hihihihih.zit nu bij de receptie.Het was best een pittig ritje van 74 km, behoorlijke steigingen, maar dat gaat ons best goed af. Dus bang voor het echte werk zijn we niet zo, maar als we het echt zien,tja bang nattuurlijk niet meer er zal gewerkt moeten worden, maar mense heb geen medelijde met ons, we doen het met plezier. Vandaag ook veel door bosrijk gebied gefietst en natuurlijk weer legio dorpjes en gehuchten gekruist waar je dan ook niemand ziet. Zodadelijk het stadje in en natuurlijk een Frans wijntje in onze droge kelen laten vloeien, och misschien ook wel twee. Groeten alle en tot morgen, hopelijk fris en monter want we hebben nu dorst, dus het worden er misschien wel drie. Doeiiii Doeiii

1. Ton van de Steeg:
    2 mei 2015
    Wim en Henk,
    Hier is het nog droog,maar wordt het nat !!
    Drink een paar lekkere wijntjes en een lekker maaltje plus een goede nachtrust..dan gaat het lukken ..zet 'm op !!
    Trouwens Henk, ook nog goed nieuws...18 mei de sleutel !
  2. Toos en Frits:
    2 mei 2015
    Henk en Wim. Een eerlijke fietser weet dat je altijd eerst regen en dan pas zonneschijn krijgt. Eerst veel tegenwind en dan de wind in de rug. Op naar de Pyreneeën. Jullie zetten de zök d'r nog steeds flink in. Nog gè n lèkke bä.nd? èn hèdde gillie nog gèn pien ien de ko.nt? Groeten Toos en Frits
  3. Jack & Anny.:
    3 mei 2015
    Henk en Wim.
    Hier hebben ze ook net aan de wijn gezeten.
    En gingen ook met de fiets naar huis.
    jullie nog weer een goede start morgen(vandaag).
    groeten Jack & Anny.
  4. Ton en Annemie:
    3 mei 2015
    Hoi Henk en Wim.
    Ach ja in de regen fietsen hoort gewoon bij deze reis ( je kunt het maar gehad hebben he) het zonnetje komt vroeg of laat wel weer tevoorschijn.
    Maar wat een conditie hebben jullie zeg, met dit tempo zijn jullie veel te snel in Santiago .neem anders nog maar eens een lekkere rustdag wanneer je op een mooie plek aankomt.
    Fiets ze nog en groetjes van ons.