Jacobus was niet in onze buurt

18 april 2015 - Aalst, België

Inderdaad Jacobus was vanmiddag een hele tijd zoek, waarom zul je zeggen, lees maar verder. Na een goede nachtrust en heerlijk ontbijt hebben we weer onze rossen ingespannen, met een voorgevoel van nu weten we wat in welke tas alles zit opgeborgen, niet dus onderweg nog zoeken van tas een naar twee naar ....en verder maar we zitten ook pas op dag twee. Prachtige tocht verder en onze tweede stempel opgehaald in Galder in een Cafe de kapel was gesloten,Via weet ik hoeveel dorpen en stadjes in Mechelen aangekomen, waar we bewust of onbewust door mensen daar helemaal de verkeerde richting zijn gezonden, hebben wel 15km langs water op en neer gefietst, dus toen was Jacobus niet in onze omgeving, na wat omzwervingen zijn we toch op de Leirekensroute gekomen dat is een pad alleen voor lopers en fietsers.Lex zal wel weten hoe en wat. 20km hebben we daarop afgelegd tot we in Aalst aankwamen waar we nu in een wat minder luxe omgeving overnachten, maar we zijn ook Pelgrims he.wel effe wennen. Zo hebben we bijna 140km erop zitten vandaag.

1. Angelique:
    18 april 2015
    Ik dacht nog die twee gaan morgen nog even de Amstel Gold race doen
  2. Sjaak & Tineke:
    18 april 2015
    Waarom 140 km fietsen als je weet dat Jacobus gewoon bij je in de straat woont!!!
    Niettemin: petje af!
    Gr. Sjaak & Tineke.
  3. Ton en Annemie:
    19 april 2015
    Hallo Henk. Ik lees dat jullie zijn vertrokken en al in België zijn aangekomen.
    Je hebt mooi weer uitgezocht. Helemaal weer opgeknapt? Doe het maar rustig aan en beul jezelf vooral niet af,iedere dag een stukje is ook goed en ehhh vergeet vooral ook niet te genieten.groetjes Ton en Annemie
  4. Jack & Anny.:
    Hallo Henk & Wim.

Voor vandaag weer een goede fietstocht en luister naar je lijf.
    Groeten Jack & Anny.
  5. Henk en Tiny:
    Hallo fietsers.
    Het weer hebben jullie verlopig al mee.
    Zet hem op,geniet ervan
    Gr Henk en Tiny
  6. Nel Wagemans:
    Hoi Henk en Wim,
    De kop is er van af, 2 dagen fietsen met mooi weer, helemaal top. En och Jacobus kwijt onderweg, die is eigenlijk nooit zover uit de buurt. Het gaat zoals het gaat, ergens zal er wel een reden voor zijn geweest, dat moet je misschien ontdekken. een bijzondere ontmoeting, een stukje mooie natuur, het kan van alles zijn.
    Vooral genieten op jullie tocht naar Santiago.
    Alle goeds en Buen Camino.
    Groetjes uit Nijmegen en op naar belle France.