Geen 7 heuvelen maar......

3 mei 2015 - Royan, Frankrijk

Dit waren vandaag wel zeker 4x de 7 heuvelen, man man wat was het zwaar, maar het weer werkt ook weer wat mee, het zonnetje laat zich wel eens zien, alleen de wind was erg aanwezig, maar we zijn ook aan de kust nu. We vertrokken vanmorgen uit St Jean, via, Fenioux, Taillebourg, St James, Saintes, Verzay, thezac, Gorce,naar nu Royan, een rit van 76 km, Maar het mooiste komt nu, Wim gaat zijn mail bekijken en heeft er een van de politie uit Chartres, zijn Ipad is terug, de vader van de jongen die hem gejat heeft heeft hem bij de politie afgegeven, ze zijn nu bezig met te regelen dat ie naar huis gezonden word. Nou mensen Jacobus is echt niet van ons weg geweest, wat een geweldige dag, hij was al prima maar nu helemaal natuurlijk, We zitten nu in een Hotelkamer met uitzicht op zee, we hebben morgen een rustdag genomen, dus we kunnen vanavond er een borrel extra bij nemen, morgen laten we nog iets van ons horen hoehet ons vergaat zonder te fietsen, en Dindag weer over ons fietsen. Doeiii Doeiiii

1. Family van den Berg:
    3 mei 2015
    Dat is nog eens goed nieuws, super!! Geniet maar extra op jullie rustdag morgen en voor daarna weer veel succes!
  2. Sjaak & Tineke:
    3 mei 2015
    Geweldig!!! Wij zitten nu in Chartres en zijn vanmiddag in de kathedraal geweest. Zullen we de ipad maar gaan ophalen! Haha....
    Geniet van de "dubbele rust", dan kunnen jullie er overmorgen weer tegenan!
  3. Angelique:
    mooi nieuws!
  4. Thea en theo:
    3 mei 2015
    Hoi stoere knullen ferme knapen,
    Jullie lijken wel een geoliede machine.
    Knokken waar je knokken moet en af en toe een glaasje wijn als beloning. En dat hebben jullie dan ook echt verdiend.liefs, Theo en Thea.
  5. Ton van de Steeg:
    Goed zo, Henk en Wim..
    Niet ontmoedigd door wat 'bultjes' !!!
    Geniet van alles, dus oon van de rustdag.
    Hermy Ton
  6. Toos en Frits:
    3 mei 2015
    Henk en Wim. Niet zeuren. Bergen/heuvels horen er nu eenmaal bij. Geniet van de vrije dag en dinsdag vol goede moed verder. Nog steeds gèn lèkke bänd? Groeten Toos en Frits.
  7. Henk:
    4 mei 2015
    Frits, niet zo zeuren over enne lekke band, dat is vrage naar iets,we denken er maar niet aan, maar tis NEE. Gr,Henk en Wim
  8. Wilmie:
    Hoi Henk en Wim,
    Geweldig die verhalen allemaal en nog mooier dat we dit kunnen en mogen mee beleven!
    Fijn ook dat Wim's ipad weer terecht is, zo zijn de foto's en verhalen straks toch weer compleet.
    Een hele goede reis verder en zeker verder genieten.
    Groetjes van ons allen, Wilmie
  9. Nel Wagemans:
    Hallo Henk en Wim,
    Fijn dat de IPad van Wim weer terecht is. Ongelooflijk dat dat zo kan. Vandaag genieten van een rustdag en morgen weer op de fiets naar Santiago. Ik merk dat jullie volop genieten en je niet uit het veld laat slaan door akkefietjes die soms een hele impact hebben. Jacobus blijft bij jullie op jullie weg.
    Heel veel plezier nog en alle goeds. Lieve groet.