Naar het einde met de Bus

24 mei 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

Ja mensen nog een berichtje, dit is ook de afsluiting  voor mijn boek, wat gemaakt gaat worden van alle verhalen van ons, maar ook van jullie geweldige reacties, die ons zeer goed gedaan hebben.  Ons einddoel was altijd Santiago de Compostela, maar tijdens onze reis kregen we steeds meer te horen, ja maar jullie gaan toch zeker ook nog naar  Fisterra, in eerste instantie was dat maar 40 km, dus makkelijk te fietsen, later werd de afstand steeds meer tot nu 120 km, nou dat hoefde voor ons echt niet meer, weer 2 dagen fietsen en klimmen, NEEEE, dat gaan we niet meer doen, dus met de bus, oefff dat was een reis, 1 1/2 uur heen en 3 uur terug, Nou het zou dan pas het einde zijn van onze reis, en het einde van de wereld, nee lieve mensen zeker niet van dit alles, het was een geweldige klimpartij door de bergen, maar ik en ook Wim hebben er niks byzonders gevonden, of moeten laten verbranden, nee het was meer een commercieel eindpunt. Maar we kunnen er ook weer over mee praten. das ook belangrijk. Verder zijn onze fietsen al ingepakt, de fietstassen al in de te versturen dozen, en ook wij zijn heerlijk aan het genieten van ons verblijf hier in Santiago. Zodat we uitgerust hier nu de Pinkstermis kunnen bijwonen, en als byzonderheid afgelopen Donderdagavond bij ons eerste bezoek in de kathedraal werd al met het grote wierooksvat gezwaaid, op foto te zien, dat is een gebruik hier zonder dat daar een regelmaat in zit, dus echt toeval met het eerste bezoek. Onze terugreis is a.s Dinsdag een van mijn erg dierbare nichtjes koms ons afhalen in Brussel, waarna we dan de slotreis gaan maken aan deze zeer enerverende periode. Hartelijk dank jullie allemaal voor de reacties van zovele,dit doet ons heel veel.  Dank  Dank

1. Perry:
    Henk (en Wim natuurlijk),
    Ik heb met m'n hele gezin iedere dag uitgekeken naar je verhaaltje van de dag. We vinden het fantastisch wat jullie allemaal hebben meegemaakt en als ik heel eerlijk ben... ik ben stikjaloers!! haha!
    We hopen je snel weer te zien om live al je verhalen te horen.
    Groet, Perry
  2. Ton van de Steeg:
    24 mei 2015
    Henk en Wim, goede reis naar huis.
    Hermy en Ton
  3. Francie:
    24 mei 2015
    Ook ik wens jullie een goede reis naar huis en Wim wellicht tot vrijdag? Ik kijk ernaar uit! Voor nu fijne Pinksterdagen en tot snel.lieve groet, Francie.
  4. Lex en Gerrie:
    24 mei 2015
    Wij wensen jullie nog een paar heerlijke dagen in Santiago d. C. En daarna een goede terugreis! Hopen snel jullie te zien!
    Groetjes van ons allemaal
  5. Fiet en rob:
    24 mei 2015
    Super mannen zijn jullie! Geweldig eindpunt! En dan ook nog het wierookvat bezichtigd! Wanneer komen jullie in Nijmegen? Moet ik jullie afhalen van het station?
    Eerst goed uitrusten en hier komen eten, asperges of liever Biefstuk? Beste Henk en Lieve Wim, we verheugen ons op jullie thuiskomst! Tot gauw, goede reis en tot heel snel....veel lieve groeten voor beiden, fiet.f
  6. Nel D:
    Henk en Wim,
    Geniet van Santiago en heb een goede reis terug naar huis.
    Hartelijke groetjes,
    Nel D
  7. Rob en Marga:
    Henk en Wim,

Genoten van jullie reisverhalen!
    Jullie mogen terug kijken op een geweldige ervaring.
    Een hele goede reis en tot ziens in Heijen.

Groetjes Rob en Marga
  8. Marlies:
    Goede terugreis! X M
  9. Toos en Frits:
    25 mei 2015
    Aan alles komt een eind, dus ook aan deze fantastische, indrukwekkende reis. Bewaar de geweldige herinneringen, want daar kunnen jullie nog gedurende vele momenten in je verdere leven volop genieten. Wij hebben met bewondering en een beetje jaloezie jullie escapades gevolgd. Dank hiervoor. Wies zömmedeen ien Hèjje. Toos en Frits
  10. Jack & Anny.:
    26 mei 2015
    Hallo Henk & Wim.
    De laatste dag is aangebroken.Nu weer terug naar jullie stekje.
    Wat is het snel gegaan en jullie hebben het helemaal volbracht.
    Toppie Toppie, Tot straks.Jack & Anny.
  11. Family van den Berg:
    26 mei 2015
    Goede terugreis, mannen!!
    Tot ziens in Heijen!
  12. Ger en Carla:
    27 mei 2015
    Hoi Henk en Wim,
    Een wat late reactie , maar niet minder welgemeend. Jullie zijn echte die-hards die niet zomaar opgeven. We kijken uit naar de bundeling van al jullie verhalen en ongetwijfeld mondelinge aanvullingen van wat er onderweg zoal nog meer is voorgevallen. Ook wij zijn trots op jullie. Tot ziens in Heijen. Groetjes Ger en Carla